onsdag 14. desember 2011

Gjør mot andre slik du vil andre skal gjør mot deg...

Den som seier at kommunepolitikk er en dans på roser veit ikkje kva den seier...

Vi har akkurat lagt bak oss årets siste bystyremøte. Budsjettmøte. Og både nye og gamle politikere veit at budsjettmøter kan være en utfordring. Men at det skulle utvikle seg til å bli ein arena for personlig sjikane hadde eg vel så absolutt ikkje venta meg. Som nyvalgt politiker meiner eg at vi som har fått innbyggerne sin tillit til å sitte i bystyret og forvalte dei kommunale resursane til beste for innbyggarane, bør og skal opptre på en slik måte at vi er tilliten verdig.
Eg finn det derfor svært betenkelig at Jacob Nødseth, leder for HSU, tillater seg å stå på talerstolen i bystyret og sjikanere enkeltpersoner på det grovaste. Han som skal påse at alle innbyggerne i kommunen får gode helsetilbud både på fysisk og psykisk nivå. Det er ikkje en helse- og sosialutvalgsleder verdig.

I eit av innlegga sine starta Jacob Nødseth med å sitere Bibelen. Han hadde eit sitat om Jakob. Eg skreiv det ikkje ned, men eg foreslår at han kanskje , siden han likevel leser i den boka, leser fra Paulus' første brev til korinterne, kapittel 13. I andre vers står det:
Om jeg har profetisk gave,
kjenner alle hemmeligheter og eier all kunnskap,
om jeg har all tro så jeg kan flytte fjell,
men ikke har kjærlighet,
da er jeg intet.

Ellers så var det sjølvsagt mykje spennande som foregikk i bystyresalen. I perioder satt latteren laust, som f.eks når AP's Bente Frøyen Steindal ikkje var komt inn i salen når ordføreren meinte at pausen var over, og Åge Larsen tilbydde seg å gå ned på toalettet for å hente ho. I Arbeiderpartiet tar vi i allefall vare på kvarandre.  Bente var foresten ikkje den einaste som ikkje var heilt klar: Litt oppkava gjekk Venstes Odd Bovim på talerstolen og sa følgende: "Jeg hadde trodd at Rådmannen skulle snakke litt lengre slik at jeg fikk tid til å lese igjennom papirene mine før det var min tur". 

Det var ikkje bare Nødseth som hadde forberedt seg på sitatsida denne dagen. Dette var tydeligvis dagen for sitater:
* Tenke det, ønske det, ville det, gjøre det med? (Jarle Storevik, fra Peer Gynt)
* Rådmannen gjer, det Rådmannen må (Rådmannen, fritt etter Kinnaspelet)

Og nokre sjølvkomponerte:
* Her må vi bruke samme strategi som når vi skal spise en elefant; en bit om gangen. (Vidar Grønnevik)
* Eg hadde ikkje tenkt å sei noko meir, for det er sagt så mykje løye her i kveld. (Jan Arve Midtbø)

Siden det var eit budsjettmøte så blei det sjølvsagt lagt fram fleire forslag til budsjett. Alle parti har ambisjoner om å få til det beste for innbyggerne, men Høgre gjekk vel kanskje litt høgt ut då dei i eit av sine framlegg ville sørge for at flyrutene i framtida skulle ha samme regularitet som tidligere. Det er mykje dei kan få til, men å sørge for at vêret er slik at flyene alltid kan gå er vel litt ambisiøst. Heldigvis blei fremmedordet oversett til vanlig språk og vi kunne le av det sammen. 

Når vi er inne på fremmedord. Eg registrerer at både Bovim og Nødseth er litt over gjennomsnittet glad i fremmedord. Endel av dei har eg aldri hørt, men det er jo alltid kjekt å lære nye ord. Eg veit ikkje om eg får bruk for dei, men men...

Siden det var "julemøte", så hadde eg eit håp om at det skulle bli kamp om "dagens outfit, men det blei en usedvanlig lett avgjørelse å ta. Dagens outfit går til..... (trommevirvel).......
Ola Teigen, Flora Arbeiderparti

Det blei holdt 123 innlegg på møtet og dei tre som var mest aktive var:
1. Frank Willy Djuvik (16)
2. Jacob Nødseth (14)
3. Rådmannen (10)

Ellers blei det registrert bare fire slips og to høge heler på møtet. Det er for dårlig! Skjerpings!!

Blogginnlegget fra dette møtet måtte eg (ann Kristin) ta meg av sjølv. Karianne var på Fylkestinget, der ho foresten fekk oppmerksomhet for Twitringa si, så då var eg overlatt til meg sjølv. Men det gjekk heilt fint. Vi er som sagt flinke på å ta vare på kvarandre i Arbeiderpartiet.

Men no blir det juleferie og så håper vi på at vi slepp å ha møter i framtida der enkelte syns det er greit å snakke om andre representanter slik vi var vitne til denne dagen.

Ha ei fin jul, og kven veit? Plutselig kjem det eit nytt innlegg, så følg med videre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar